coop coop

sicken jävla dag!

idag har jag varit väldigt produktiv, går från klarhet till klarhet som han sa, säljchefen.
inte mycket till rast.
gjorde solbiffar. så gott!

jag och Sofia hittade jätteroliga klistermärken i charken där det stod "Svenska lamm" på. så dom har vi burit som namnskyltar idag! ;-)

håhå jaja sicka lamm!

hade samverkan under lunchen och satte samman en utomordentligt graciös måltid.

friterade potatisklyftor, solbiffar, bearnaisesås och sallad med solrosfrön! mmmmm gott!
inte jättenyttigt, men vafan!

städade lite kylar och golv och dyl.
satte ut varor i hyllorna, and so it goes on, all day long.

klockan 18.05 stängde jag igen min butik och knatade hemåt.
men alla jävla tåg var försenade! mitt tåg som skulle gå 18.35 kom aldrig och det som skulle gå 18.47 gick inte förrän 19.10!
woooo!!
på något mystiskt sätt hamnade jag i lund. klockan var då 19.30.
missade alla ersättningsbussar till malmö.
hade säljchefen i örat ungefär hela tiden och han är ju dagens hjälte varje dag.
så ungefär 20.05 dyker han upp i sin ferrari vid centralen i lund och kör mig hem! Jesus loves you! and so do I!

nu lagar min sambo pancakes till mig!
I love her!

"underbar människa, känner honom mycket väl"

coop coop




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0