malmöbo

då var man malmöbo igen.. för tredjegången...men denna gången trivs jag och ÄLSKAR min lägenhet!
den är så sjukt fin!

igår var jag på Ikea med Danny och köpte ny säng och lite annat smått som man kan behöva. typ galgar och lampor.
vill ha ett fint tyg på min vägg.. kollat in två olika tyger på Ikea.. och såklart när jag kom dit, var båda slut. Woo!
då blir man happy.
men men... jag fick ju sängen iaf. och den var nice.

annars ser här ut som om tredjevärldskriget dragit förbi i lägenheten. allt är kaos.
har inte tillräckligt med ork för att ta tag i det ordentligt.
men jag har fått THE ONE AND ONLY kaffebryggare av mamma och pappa! den gör mitt liv helt underbart! :-)

förövrigt är mitt liv jävligt gött just nu.
helt smooth, går min väg.

var och jobba på slaghuset idag. väldigt trevligt.
serverade mingelmat till ca 300 personer som var på någon föreläsning om trender.
turkey-mingel. fint äre!

nä. nu är jag trött. måste ta en power-nap så jag orkar städa här sen!

puss i ljumsken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0