move by yourself

äntligen har jag och sambon fått det fint i vårt hem!
hela dagen har vi fixat och fejat!
plockat bort alla lådor och påsar, dammsugit och gjort snyggt.
sen var vi och handlade, så nu är vårt hem ett riktigt hem! :-)
supernice!

var i stallet idag hos min älskade Shétan. lille vännen var supersvullen i benen, såg ut som stolpar.
men det gick ner lite efter jag ridit honom och smort in honom i liniment.
formodligen en reaktion på foderbyte. det är iaf min gissning. men vi får se hur det utvecklas.

ååååh så sugen jag är nu på _ _ _ _ _

XOXOXO

Kommentarer
Postat av: Ett konkelbär på fel breddgrad

Absolut, peppmusik till 1000

2008-10-12 @ 14:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0