penis

så efter en lång natt och en seg dag ska jag nu snart bege mig in i duschen för att bli fresh och lukta hallon, minst!

fest ikväll. otippat?
ska snart hem till puman. dricka vin ikväll. känns förvirrande. öl-Jossan dricker vin? hmmm...
bmx var här hela dagen och chilla. najs.
mycket folk som ska ut ikväll.. så jag får helt enkelt se hur det slutar. where I end up.

måste vara pigg och alert klockan 12 imorgon. för då kommer lägenhetsinnehavaren för att hämta lite av sina möbler och vi ska diskutera fram ett bra pris på hörnsoffan.

well igår hade jag och fiskfia after work på grappa i Eslöv. skulle bara ta en öl eller två.
men säljchefen hängde på och en öl blev tre som sedan blev drinkar.
klockan 00.10 satte jag mig på ett tåg till mitt malmö.
vaknade av ett sms i morse.
stod ungefär: "minns inget om hur jag kom hem igår. jag har spräckt röven!"
Hahahahaha!!!!!
you just gotta love it!!

bjuder på lite bilder från gårdagen:





vi ses i natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0