slå eller få stryk

ännu en helg är förbi.
sa att jag skulle ha en vit helg och vila upp mig.
lyckades jag?
well.. vit blev den.. men vetifan om jag är speciellt utvilad.
känns som att jag är trött mest hela tiden.
fredagen spenderade jag med Pidde och Proppen. krängde godis och kioska chips.
min roomie har ju emigrerat till Jönköping. lämnat mig åt min ensamhet.
gick på stan i går med hela familjen. och alla får. så fort pengarna trillar in på kontot så fylls malmös gator av får. som bara måste göra av med sina pengar. konsumera konsumera konsumera!
jag köpte iaf ett par flashiga tights.
vi köpte oss kaffe och kaka på espresso house och satte oss i solen vid kanalen. helt underbart.
studerade fåren.
gick in på akademiebokhandeln.
jag och feizty ska ju bli djupingar. dricka rödvin, läsa Kafka och bära basker.
hittade två böcker av Kafka. köpte dock ingen.
tycker det är mer intressant att låna på biblioteket.

jag och proppen köpte veggieburgare (baguette?) på burger king och gick hem till mig.
läste nöjesguiden och kollade på SOS Gute.
när hon gått kollade jag på Showgirls. världens sämsta film. men vem uppskattar inte nakna flickor och blanka stänger?
djuping var det ja...
fortsatte ihärdigt att ladda ner film och kollade på Sex and the city - the movie.
bölade såklart.
sedan ringde det på dörren och snubben kom på besök.
kollade på What happens in Vegas sen blev vi trötta och gick och la oss.

vaknade.
regn. YES!
det är så jävla kul att åka till stallet när det regnar ju!
så här blöt var min stackars påg:

jo han är blöt! hela han!

vad är det med vädret? varför kan det inte vara fint? alla hade varit mycket gladare då. eller iallafall jag. och puman också.

äh.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0