sovmorgon

helt underbart har det varit. denna morgon.
mamma kom och lämnade min bebis kvart i 9 ungefär sen somnade jag igen och sov till 11.
gudomligt!

ska snart ner i stan tänkte jag, eller alltså, jag bor ju i stan, men gå en sväng med hund och sambo.
det är ju superfint väder ute. måste passa på!
ska bara chilla hela dagen och göra saker som är nice, typ rida och handla sprit.

FAAAAN!!!!! nu välte jag ut mitt kaffe över hela bordet och halva golvet!!!!
så ja... då fick man städat lite också idag.
en klunk kaffe blev det kvar i muggen. jaja. man får vara glad för det lilla!

moneybrother har fastnat i min skalle. I love him.
tror min sambo börjar tröttna på mig lite...
här är han iaf, med låten som jag har på repeat i hjärnan


nu ska vi aktivera våra kroppar.

hångel ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0