uppdatering

helgen var fucked up delux kort sagt. jag gillar det.
förfest med puman hos någon snubbe med överfet lägenhet.
hånglade upp en grek.
drog vidare till swing in. japp. du läste rätt.
massor med oldies but goldies! hahaha!
träffade säljchefen och snubben.
hängde med dem och drack massvis med drinkar. sweet.
puman försvann.
hittade henne i garderoben när jag skulle dra hem. hon skällde ut mig totalt, fyllot! ;-)
greken stod också i garderoben, hånglade upp honom igen.
när jag och puman dragit ringde snubben och jag gick tillbaka till orvars korvar.
vi tyckte kaffeefterfest hos mig lät som en bra ide.
den varade till 07.30.
och på söndagen kl 12 tyckte jag att kaffeefterfest iden var mindre smart.
då ringde det på dörren och lägenhetsinnehavaren med tjej stormade in i hallen.
fort som fan gick det sen var dom ute igen, och vi äger numera soffan i vardagsrummet.

allmänt dekis var jag och lagom pepp på att åka buss till stallet.
snubben kom med det briljanta förslaget att han kunde köra mig ut. thanks alot!
han hängde med mig där ute, mockade och ryktade häst.

hem och chilla.
mamma,pappa och liten syster kom på besök och vi käkade smaskig pizza.
later on ringde det på dörren. snubben trilla förbi.
kaffe och soffa tänkte han.
men det blev säng och sova.

måndagen spenderades i några timmar på jobb och sedan på stan med puman och kaffe.
köpte en fin halsduk!

hade sushidejt på kvällen med snubben och feizty.

var heeelt sjukt trött. deckade i sängen vid halv tolv tiden.
fick skjuts i en ickegnisslig familjebil till jobbet imorse. fint var det!

nu ska jag umgås med feizty och proppen som sitter och väsnas i soffan.

fred ut.
 

Kommentarer
Postat av: Lee

du glömde att skriva att Puman kom förbi helt random på söndag förmiddag och somnade i din säng när hon laddat sin lur...

2008-10-22 @ 14:27:27
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0