wasted

oj hoppsan hej vilken lördag.

började helt nice med "humormorgon" i köket tillsammans med Sexyeye.
efter han försvunnit diskade jag lite sen satte jag mig vid datorn igen. min älskade dator.
computer liebe!
proppen och presidenten kom på besök. jag fick två stora kastanjelöv av dem! jättefina!
hängde lite i köksklippan.
tog en powernap i en timme efter att dom försvunnit. vaknade av att mobilen ringde, det var min lilla puma!
gick upp och lagade grönsaksbiffar med pasta och avokado. Puman slängde en paj i ugnen.
tänkte dra till tatueringsmässan, men efter en titt på kontot så insåg jag att det inte fanns några pengar.
vi gjorde oss lite hetare iallafall.. något skulle vi ju göra.
tog mina två miller light i näven vi begav oss till pumans lägenhet. Hon ville göra sig ännu lite hetare plus att där skulle vi nog kunna finna några fler droppar alkoholhaltig dryck.
Karamell ringer Puman och säger att vi ska komma till dem.
sagt och gjort.
tog på oss våra heta trenchcoats och begav oss.
inhandling av mjölk, rizla och cigg. sedan buss 3 mot ribban.

hos bmx kunde sedan ett mycket intressant och underligt beteende beskådas. lite midsommar 07 över det hela.
lovely.
lite öl, lite rom&cola, lite grönt, lite brunt.
Puma drog för att träffa sin nukkie. resten har jag ingen aning om.
jag somna på soffan för att senare somna i sängen.
blurrblurrblurr.
vaknar vid halv 5 snåret.
bmx och vän har lightat upp i rummet.
jag diskuterar med mig själv om jag ska ta mig hem innan det blir ljust, eller somna om.
kommer fram till att ångesten inte ter sig lika stor om man vaknar i sin egen säng.
börjar min vandring hemåt genom ett halvsovande malmö.
kommer på den smarta iden att hämta hem min cykel och genast blev jag lite mer happy.
ringer sexyeye i hopp om en slirig natt, eller snarare morgon. inget svar.

mitt hus är äntligen framför mina ögon och jag öppnar porten och parkerar cykeln.
tar hissen upp.
Feizty har låst vår ytterdörr. What? hon låser aldrig.
sätter mig i köket. pular i mig en liter mjölk, en avokado och en delikatoboll.
smsar bmx.
lägger mig i sängen, trött som fan. kollar på klockan... 06.00 in my face!



XOXOX





Kommentarer
Postat av: Lee

Puma. yeah what a nice name ;) Me like alot.

2008-10-13 @ 00:08:42
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0