apropå Eslöv...

... en gång i somras när jag gick från jobbet, över torget mitt emot sten stensson sten..
så var där ett gäng ungdomar i övre tonåren...som hade parkerat sina fräcka bilar och en och annan A-traktor och stod mest och hängde och några drack öl.
när jag gick förbi var det inte en enda som reagerade, först...
men sen jag gått förbi och stolt kunde uppvisa min tatuerade baksida så började dom hojta och vissla för att få min uppmärksamhet...
jag hörde deras korta men ack så givande konversation:
- ey kolla!
- vafan jag känner igen henne...
- ja den tatueringen på armen, har fan sett den innan..
*vissel* - ey vem e du? var kommer du ifrån?
-hallå?!
(jag fortsätter utan att blinka min vandring mot centralstationen och tåget som skulle ta mig ifrån Sveriges blindtarm)
3 brudar på samma gång:
- FACEBOOK!!!!!!!!

jag kunde inte annat än le..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0