åter till träning

oj så fantastiskt underbart det var att springa idag!
luften var helt perfekt, marken tog emot mina steg perfekt i grusen, mina skor var lagom hårt snörade, jag hade precis rätt mängd kläder på mig, andningen var lätt, rörelserna mjuka, ljumsken gjorde sig inte påmind, det var perfekt!
tills skryllegårdens ansvariga bestämde sig för att inte lysa upp hela 3 kilometersspåret och allt blev svart.
så svart att jag inte såg ett jota.
fick ta min syster i handen och gå säkert en halv kilometer... och en sån pulssänkning är döden för mig... kom inte i form igen och blev bara tröttare... måste hålla bra puls för att orka hela vägen... fick gå halva sista kilometern.
men ett tag där, fick jag nästan en runnershigh och det är så fantastiskt skönt!



imorgon och resten av veckan har jag fullspäckat schema!
riktigt gött. älskar att ha saker att göra!
jag mår bra av att göra saker. har mycket bollar i luften. det gör mig mer kreativ.
måste bli klar med min halsduk innan vintern, så får nog sticka lite ikväll innan jag somnar!
aaaah... känns som jag funnit mig själv igen på något sätt.
singel-Jossan som mår bra av att vara med mig själv och göra det jag vill, fast med en Max bredvid mig! fint!

på fredag blir det käk och öl med Sofia på jobb. kempegrejt!

over n out




Kommentarer
Postat av: Emilia

Haloj! Han står i ett stall i Vellinge, en bit bakom Vellinge ridklubb. Vilket stall står din häst i?

2008-09-19 @ 08:42:11
URL: http://emiliacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0