faan va nice!

efter en mördande dag på jobb (pga smärtor i tumören) är jag nu äntligen hemma.
och inte nog med att jag är hemma, jag har fått nycklarna till mitt nya hem på löjtnantsgatan 6!
och imorgon kommer Marie!

och till middag åt jag en nachosburgare från en snabbmatskedja. den var helt okej god.
men nu står min mage ut och och känns som en atombomb redo att sprängas. mys? jomenvisst!

funderar på om jag ska ta alla mina kläder och bara slänga ner i sopsäckar ikväll.
det måste ju vara det enklaste sättet.
ska köpa miljoner galgar. alla mina kläder ska hänga, varendaste linne, i min stora walk-in-closet!
och alla mina skor får plats. och alla väskor. det är kärlek!

attans att jag jobbar imorgon. hade varit så mycket smidigare om jag varit ledig.

måste färga mitt hår i veckan också.
stod på dasset på jobb idag och insåg att min utväxt inte är smickrande. den går inte att rädda med blondspray längre, nä nu måste jag ta till med riktiga medel.
såg en ascool frilla på en tjej i tidningen CHIC också idag. fettsugen blev jag på att klippa av håret.
men jag ångrar mig väl bara 3 sekunder efter jag gjort det så jag får behärska mig och låta bli.

nu ska jag surfa till min drog...

Auf Wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0