fiskfi**a

så jävla irriterad blir jag på den. varje gång.
vafan. ska alltid på det. hela tiden. f**k!
dränkt katt. jag.
baaaah!!!!

fan vilken fin dag detta är.
allt är så nice.
Marie ringde för en stund sen. var på flygplatsen.
det är så himla nära nu. hon är snart hemma! min babe!
och på lördag ska vi självfallet gå till KB! :-)
inviga nya lägenheten, med lite fest och kanske en törley! haha!


min tumör (?) gör fortfarande ont... kan vara något som växer.. ett satansbarn eller ngt. ont som fan gör det.
kan vara en effekt av lördagens nattliga äventyr också..
återstår att se.
nu ska jag äta mackor till middag. eftersom jag inte redan ätit mackor 2 gånger idag.

Lee ditt svett. Du är söt!

oi!

Kommentarer
Postat av: Lee

jaaahaaaa så jag e ett svett nu? Jag e hellre ett skaft. Söt? jaha. gay. öh. jaja- hejdåååå...

2008-09-30 @ 13:09:18
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0