helgens bravader

studiebesök i Eslöv igår kväll.
utgång med Sofia och hennes vän Linda.
käka tapas på Grappa och svepte ett par öl. gick sedan vidare till något som heter pimpas (!) bara namnet ger mig kallakårar.
där kunde vi beskåda inavlade eslövsbor, drägg, bönder och tattare, även ett och annat sprutluder om man får tro vakterna.
jodå. där stod en vakt och skrek på ett fyllo utanför att hon var ett sprutluder...
jag och Sofia stod inte ut och drog vidare till gästis... där var det också kaos...
så vi hamnade på grappa igen, enda stället med lite skön house.
svalde ner en redbull/vodka.
alla ställen stänger 0200 i eslöv så då gick vi hem och la oss...
skulle käkat på "Anderssons" men där va fanimej stängt!!

ikväll väntar hemmaluvad pizza och kanske en sväng på kulturnatten.. om det kan va något kul..

imorgon är det regementetsdag och jag kommer infinna mig. trogen mitt älskade P7.. och eftersom femkampen ska va med på ett hörn måste jag ju verkligen vara där! visa mitt stöd för idrotten!

nähä... åter till tvätten...



bjuder på lite bilder från kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0