helt osannolikt

inte bara förlorade jag en pojkvän... utan även en vän. en av de bästa jag haft.
en som jag delat mycket med, som jag berättat saker jag aldrig sagt till någon annan, som jag skrattat och haft kul med, som jag även har varit ledsen och nere med.
turbulenta 3 månader kan man säga.
du var mitt allt.
men något förändrades. jag vet inte när.
men sån är sanningen.
bättre nu än om 10 år kan jag känna trots allt.
tack för all kärlek du gett mig. tack för allt vackert vi haft tillsammans. tack för att du är du.
alltid i mitt minne och mitt hjärta. även om du vill glömma allt. glömma mig.
det är höst.


Kommentarer
Postat av: Lee

Men orka

2008-09-23 @ 23:21:29
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Sarah

=(

2008-09-24 @ 07:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0