insane!!

1600 kcal får man i sig om man äter ett whopper meal på Burger King med plusmeny och chilicheese till det.
det är 100 kcal mindre än jag ska äta på EN HEL DAG!
så jääävla sjukt.
ska aldrig mer äta sånt trams. okej aldrig är väl att ta i.. men det kommer inte bli ofta!
och...
dricker man 8 starköl så får man i sig 1300 kcal.
jösses. inte konstigt att magen är svullen.
det är ju så man blir mörkrädd.
 

anyhoo.. var inte alls pepp på att festa igår. men det blev himla kul iaf.
lite förgille hos Maxen och sen mellangille (egentligen huvudgille) hos Carro. efter det begav jag mig till Nic och Kalle för att sedan dra ut till KB -in my heart!
Zvenne och Dejvid vart också där och sedan träffade jag även Jacob och Axel.
sprang på fulmössan och Fabio också.
ah det blev en hejdlöst rolig afton helt enkelt.
Calle blev kvällens kung med sina sköna dansmoves. helt fucking hilarious!
george låter mig vara nuförtiden. tror inte han känner igen mig. tackar Gud för det!

har man inte stora förhoppningar på kvällen så blir det alltid roligare! eller iaf oftast. gött som fan.
trist att min man hellre ville decka i sängen än hänka på till beloved KB. men men. bättre lycka nästa gång.
jag hade kul iaf.

nu ska jag fan sova för jag ska tydligen börja jobba kl 10 imorgon. fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisk!

hittade en sjukt nasty bild:


check that leg out!!!! yäck!

nä fifan nu kastar jag in handduken. antar att hunden ska pissa en skvätt också.

fred ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0