kalkongumpen

jösses.
fiskSofia och fiskErica är knäppa i huvudet båda två. men på ett bra och underhållande sätt.
häromdagen under en otroligt dödperiod på jobb så satt vi och blåtandade över en massa bilder och filmer till varandra.
jag skickade en film där man enbart ser min dansande gump.
denna film har nu skickats runt till större delen av alla coopanställda, iaf vad jag misstänker.
eftersom jag nu allt som oftast får nöjda blickar och leenden från karlarna, och kärringarna skrynklar näsan.
Hahahahahaaa!!!! Hilarious!!!
det är ju ingen som kan vara 100% säker på att det e min gump. man ser ju som sagt inget annat av mig mer än just gumpen.
så jag tänker blåneka hela vägen!

Woohoooo!!!! snart kommer min älskade Märie hem! mindre än en månad kvar!!!!

dags för sängen.

fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0