klockren lördag

några timmars jobb på förmiddagen. ganska smärtfritt. det jobbigaste jag gjorde på hela dagen var att städa delidisken.
och inte ens det är speciellt jobbigt.
det var höstmarknad i Eslöv och ganska dött i butiken.
men det kom in en kärring med ungar som hade fått heliumballonger... självklart tappar ena ungen sin.
så christer fick bli dagens hjälte och plocka ner den ifrån taket med hjälp av en skranglig stege.


körde hem, ställde fiaten och hoppade in i volvon med mor och far
åkte in till malmö för att kolla på en lägenhet.
och vilken lägenhet sen!
högt i tak, med stukaturer och kakelugnar. helt fantastisk!
han behövde bli av med den snabbt, och jag behöver en lägenhet snabbt.

åkte hem och gjorde mig iordning för Sophies B-day partei!
dusch och smink, sen var jag Runslingans finest!

god mat åts och jag och Lee började grogga!
sen gick det bara utför. =)
satt hemma hos Sophie ett tag. Putte och Lee's kompis Hannes kom dit.
drog sedan vidare till Niclas innan vi till sist hamnade på vårt älskade KB.
och vilket KB!
alla polare var där och vi var ett enda stort mysigt gäng!
såg fram emot en lucka.. och till sist kom den...
när jag och Lee stod i baren...
ååh så nice!
Sophie och Nic begav sig hem och jag ville mest bara en sak..

när tiden var rätt begav vi oss hem till syrrans lägenhet som jag fått låna under natten.
och vilken efterfest sen!
jag är nöjd!!

       

idag har vi haft en härlig bakisdag med nice frulle a la sex and the city. som förra sommarn. har varit förlite sånt i år tycker jag. men det beror nog på att vi inte varit singlar.
men nu kommer det igång igen! :-)

framåt 16 drog jag mig ut till stallet.
det var mockat och hästen var inne! Lyx!!
ryktade honom och red ut en runda barbacka. ljuvligt i september vinden!

körde sedan in till stan igen och skrev kontrakt på lägenheten!
på tisdag får jag nycklarna och lägenheten är min! :D

nu ska jag surfa vidare!

life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0