måndag morgon, ge mig den!

aaaj min tumöör!!
kan fan knappt resa mig upp från min madrass.. som ligger på golvet.
aj aj aj!

körde fasanen till jobb och knatade lite med hunden.
nu sitter jag här och får inte tummarna loss.... någon som håller mig fast typ...

fan vad jag älskar mitt singelliv. shit!!
I'm so happy, so happy!!
jag är inte gjord för förhållande... något som jag konstaterar gång på gång. ändå går jag i fällan hela tiden.
drömmen om den perfekta kärleken finns ju där.
men egentligen är det inte vad jag vill ha. iallafall inte än!
så pojkar, bli inte kära i mig. vi kommer bara sluta som skadeskjutna fåglar!
högmod går före fall var det någon som sa en gång...
jag håller med!

later!
 

Kommentarer
Postat av: Lee

NAJS LÅT: ME LAJK!

2008-09-29 @ 15:22:56
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0