ppppanik

snart kommer marie hem. och vi har fortfarande ingen lägenhet.
hittade en 3a på hästhagen. mejlade. håller tummarna. den hade varit perfekt.
allt blir så mycket enklare om jag bara bodde i malmö.
iaf med hästen. och morris. och allt. typ. förutom att det blir längre till jobb. men men.. så e det. man kan inte få allt.
man kan alltid byta jobb.
men hästen flyttar inte på sig mer och maxen bor i malmö och systern med. så. det är väl där man får bo då.
fast Lund ger mig mer ro i själen. får hamna här senare i livet igen antar jag.
förtillfället är malmö bästa alternativet.
gud vad allt hade underlättat om jag bott i malmö!

vill verkligen tatuera mig igen. fan det kliar i skinnet. måste måste måste!!!
vet bara inte vad... jag bara måste!



jag tror jag har fått någon form av störning. lyssnar helt mycket på typ housemusic... ja ni vet...
sånt dom spelar på gym och dylikt. sånt som Lee lyssnar på ;-)
helt nice. ingen som sjunger. bara nice beat. har inte fattat sån musik innan, men det är skönt.
det var en nice DJ på kreta som stod på beachen och spela sånt. tror det är därför jag börjat gilla det.
den sköna känslan från stranden följer med i musiken. plus att killen som satt framför mig hade en fit body! =D
och det är ju aldrig fel att lägga ögonen på!
fint äre!


var ute och gick med Zven min vän idag. Aj Löv Him!

nä fybubblan. nu ska jag lägga mig och läsa min bok, bitter fittan!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0