trippin' pimpin'

sitter man här vid datorn som vanligt en förmiddag.
har varit en ödesdiger morgon. men efter att noggrant kollat minst 10 ggr så är jag nu säker.
blandad känsla av besvikelse och lättnad.
yeah well.

traskat en runda med bubblan och ska snart köra till stallet.
måste trycka i mig lite lunch först känns det som.

gick med i viktklkubb.se idag.
enligt deras beräkningar är jag tydligen överviktig... Haha!
så nu ska jag iaf gå ner 8 kg på 12 veckor enligt deras program.
får väl se hur det hela går..
behövde mest lite motivation för att komma igång att träna igen. helt tappat det.
men det ska nog kunna gå bra nu.. kanske..

ska leka lite med Katten ikväll. promenixa en sväng maybe.

off I go now. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0