varför blogga egentligen?

ligger i sängen. det är torsdag. på teven visas "världsrymden anfaller" med en ung Donald Sutherland. för alla fjortisar kan jag berätta att det är den gamle rika miljardären i "Dirrty Sexy Money".
stolen är övertäckt med kläder och snart syns inte golvet heller. i min näsa kittlar det av allt damm och alla kvalster som samlas. hela lägenheter behöver sig ett rejält lyft.
men jag orkar inte. jag har vuxit fast i sängen. kan inte ta mig upp.
vad tusan, är man ledig så är man.
äh vafan... är det sånt här man ska skriva i sin blogg? vafan ska man göra det för? vem bryr sig?
vilka jävla världsproblem.
fan denna filmen är jävligt intressant...
Jeff Goldblum spelar en författare.. oj.. nu händer något konstigt... det blåser i draperierna på ett spa.
det ska ju handla om utomjordingar vad jag har förstått... men änsålänge är det bara människor som blivit förändrade.
denna filmen är tydligen en klassiker.
YÄCK!!!!!
en man på spa't var täckt i grönt slem.
man blir född på nytt är min teori.... mannen i grönt slem var ungefär som ett foster.. fast stor som en vuxen man.
det var Jeff!! i alien version. heavy!
nu vakna han! Jeff människa möter Jeff alien... fast i filmen heter han Jack.
hur ska dom lösa detta...
verkar som en läkare i ett forskarteam har något finger med i spelet.
nu letar Donald efter sin tjej Elizabeth, spelad av Brooke Adams, men hon har också blivit alieniserad.
om man hade spelat in denna filmen idag hade den inte blivit alls lika spännande.

kommer ju inte hinna se hela filmen. parkeringstiden går ut 12.44 och då tänkte jag köra till stallet. ¨
tur att det är canal+
då kommer dom visa den snart igen!

Donald lyckades rädda sin tjej iaf. fast jag vet inte om han räddade alien eller den riktiga.
nu kommer polisen.. och dom tror inte honom. såklart.
den skumma läkaren är med överallt... eller är han polis kanske? har inte fått grepp om det.
vafan... elizabeth har en annan kille ju...

Donald räddade den riktiga elizabeth iaf!
fuck nu måste jag dra!

howdy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0