1,2,75,6,7,75,6,7 osv

gaaaaaaaah vad jag är trött.
tror seriöst att jag dör snart. och än är det inte klart. nä. för imorgon. det är då det riktigt jobbiga drar igång.
det tunga lasset.
ja jag flyttar igen.
och det suger.
har sorterat och fixat och donat i eftermiddags.
så nu är iaf allt i ordning.
var så sjukt trött idag. kom liksom inte riktigt i sta.

igår var vi på gårdsfest på knutsgården med jobb. eller. det var ju bara, jag, malin, felicia och annacarin som gick.
men det var löjligt god buffé från patisseriet och fri tillgång till vin.
och gamlingar. så många gamlingar. och dom sjöng, skålade och skrålade. haha. fantastiskt att se så levnadsglada tanter och gubbar.
men efter åttasnåret smög vi oss iväg, eller vi gjorde ett tappert försök att smyga, men felicia snubblade över ett rör och rev nästan ner hela tälet. just en snygg sorti.
vi mötte upp min lilla myra och gick till fellini.
har inte träffat myran på ungefär två år och vi hade mycket att ta igen.
lillasyster joinade och sedan två av hennes vänner.
en öl blev fem och vi rökte förmycket.
sen cyklade vi vingligt genom stan på min bengan, köpte mer cigg, skrek på linus och landade till slut på prennegatan 7.
myran trillade av cykeln.
lavesson var vaken, hanna kom och hämta smärtstillande, det blev en massa gafflande.
men till sist kom vi i säng.
totalt utslagna.

inte konstigt att det tagit mig hela dagen att organisera och sedan flytta 4 lådor, 2 byråer, en tvättpåse och några säckar med diverse mög.

hann iaf med en lunch på thaithai, eller vad skiten heter, med myran, och sedan lite shopping på nova med flisan.

wäääää

nu måste jag sova.

pusseay!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0