åter till ordningen

äntligen kommer hösten och allt kan bli som vanligt igen.
sommaren är underbar och helt fantastisk. men det är ingen ordning. ingenting blir gjort. allt står bara still.
men nu. nu kommer hösten och man får lov att gå tillbaka til sina vardagsrutiner igen.
fast som svensk måste man ju alltid klaga lite för att det blir mörkt och kallt, och för att man är tillbaks på jobbet osv...
men jag tycker det är skönt.
nu kan jag börja träna som vanligt igen, och det blir inte lika mycket ätandes ute. vilket för mig inte bara är negativt för plånboken utan även för magen som inte tål någonting, typ.
jag börjar skolan denna hösten och ska få lära mig att räkna matte igen. det är bra.
jag kommer förhoppningsvis börja jobba i malmö... det är spännande...
ja.. det är helt enkelt en massa bra saker som kommer med hösten.
men framförallt lugnet.

aaaaah höst... kom till mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0