första dagen i skolan

morgonen började ganska förvirrat.
var tvungen att hämta ett papper hemma i lägenheten i stan så fick låna mammas bil snabbt och köra dit.
när jag kom hem igen var mamma borta.
vi hade tydligen preciiis missat varandra när hon gick ut för att möta mig.
så kan det gå.
och efter duschen, fortfarande i handduk, får jag ett sms från Sernilla att hon står utanför och väntar...
faaaan!
kasta på sig kläder och lite smink sen fort till skolan. med blött hår... snyggt.
Sernilla var ju inte antagen så hon fick prata med kuratorn (?) först och jag gick upp till lektionen.
vår lärare är hilarious!
svor en massa och sa att "den här kursen är jävligt jobbig och ni kommer vara helt slut i era hjärnor, men den är jävligt kul också!"
gött med en lärare som brinner för sitt ämne!
underlättar och gör det roligare för oss som ser kursen som ett "nödvändigt ont".

nu har jag powerwalkat med hanna och morris.
ska slänga i mig lite mat sen bär det nog av mot malmö och leka med hashi.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0