löning

eftersom jag fick lön idag så firade jag det genom att skaffa mig en ny haircut och att inhandla diverse förnödenheter.
som tex shampoo och inpackning för färgat hår. mycket dyrt eftersom jag ska satsa på att ha fint hår nu...
hittade även en trevlig skrivbok... man skriver alltid så mycket i sin kalender, så dom fjuttiga bladen för allmänna notes tar ju slut direkt.
den är iaf svart-vit randig och inhandlad på åhléns.
hittade egentligen en massa snygga grejer som jag ville ha men jag kunde inte skämma bort mig själv för mycket.
dock har jag varit på jakt efter en rosa alt. lila track jacket ett bra tag nu.
men mitt snåla jag vill inte riktigt lägga ut sjuhundra kronor på en sådan, hur mycket jag än vill ha en.
idag inne på stadium fick jag en briljant idé.
det måste ju finnas till kids....
oooh yes!
hittade mina drömmars jacka, typ, det är inte adidas, annars stämmer allt!
och det var kärlek vid första ögonkastet!


så nu ska jag bara hitta mina drömmars sneakers och helst en rosa adidas jacka också!

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0