förlåt

nu är jag tillbaka.
vi får se hur länge.
har inte riktigt inspiration att skriva längre. eller åtminstonde inte just nu.
men vi får se.
kanske finner något meningsfullt att skriva om.
...


nä..

jag ska börja träna. igen.
jag ska börja äta nyttigt. igen.
japp... we'll see.

om jag känner att det ger mig något kanske jag bloggar om min hur min träning fortskrider.

idag är sista dagen på detta året.
denna dagen finns aldrig mer sen.
och detta året kommer aldrig åter.
det är rätt sjukt.
vi bara knatar på. eller iaf jag. äta, jobba, sova, dö.
i fortsättningen ska jag bara se det som solen och månen och inte tid som försvinner från mig.
nä nu skenade min hjärna iväg och fingrarna försökte hänga med.

men.

Gott nytt år kamrater.
vi ses på andra sidan!





Kommentarer
Postat av: Kitty Cat

Ja, börja skriv mer... Jag har hittat hit igen ;D

Puss puss

2010-01-02 @ 16:57:30
Postat av: Malin Larsson

Vilken fin bild, ser nästan ut som vattentornet i min kära stad L.A.:) Är det så?

2010-01-12 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0