I-rony

Känner mig väldigt förvirrad över ett ihärdigt smsande idag. Vad vill du?

Har snöat in på Sophia Somajo.  Riktigt najs. Och jag gillar att hon precis som jag, gillar 22.22.
Klockslaget alltså. Det ser snyggt ut.

Efter en mycket lång jobbvecka, dvs 55 arbetstimmar, tog jag mig i kragen igår och sänkte lite bärs.
Det blev alla hjärtans dag-firande tillsammans med Pidde och Märy.
Vi gjorde som resten av sveriges befolkning, tittade på melodifestivalen. Fan vilket skit det är.
Amy Diamond kan kasta in handduken nu. Hon är inte liten och söt längre, och hon tycks ha tappat sin talang och sångröst.
Kom tillbaka när du växt till dig, eller stanna borta.

Kickade igång stereon sen, inkopplad till datorn och damtadaaaam... Spotify!! Yes, folks, I've got Spotyfied!
Så jävla GÖTT!!!

Fittgrannarna kom upp kvart över elva och bad oss "visa respekt". Dvs, sänka stereon.
Hallå?
En lördag? kl 23.15?? Sinnessjuka!!

Vi drog iväg till KB istället.
Georg mötte oss vid ingången, jag fick en jättefin uggla att ha i mobilen och sen släppte han in mig utan att jag behövde casha! Han är en fantastiskt bra man den där Georg!
Vi drack lite snakebite och dansade till familjen, vampire weekend, m.i.a och Anttila.
Sen tröttnade jag och ville hem till mitt super nintendo och super mario 3. Så jävla fint.
Fick med mig både Pidde och Märy.

Idag har vi ätit en sjukt nice frulle och här har varit ett par och kollat på lägenheten.
Oförskämda Bruce kom inte själv, utan lät oss sköta hans lägenhetsvisning. Jävla fitta är vad han är!
Nästa gång han ringer ska jag inte svara. Han kan rita sig sin post.

Bjuder på lite random bilder.









And by the way, jag är en pirat!



ROFL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0