Morris Andersson

Igår blev min lilla son opererad.
Nu går han runt med kala fläckar, ett grönt bandage och ser allmänt emo ut. Stackars liten.
Ville inte ens vara ute i morse.
Får nog tvinga ut honom på en kissrunda snart igen.

Jag är så sjukt sugen på att klippa mig nu. Hanna har klippt världens snyggaste frisyr och jag känner bara att mitt är så booring. Det måste hända något med det.
Fast får bli nästa månad.

Jag har så tråkigt.
Vad gör man när man är ledig?
Sitter och okynnessurfar. Gud jag dör vad tråkigt det är. Jag vill ge mig ut på stan, men Morris kräver övervakning.

Baaaah!
Snart kommer Hanna iaf och då ska vi fika på hennes överdrivet goda semlor. Mums!



hejdå!

Kommentarer
Postat av: salt

vad har hänt med morrishunden?

2009-02-26 @ 22:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0