i feel like an ass

Jag mår som en röv?
Ja det beror på att jag igår drack alkoholhaltiga drycker, som i min magsäck inte möttes av speciellt mycket föda, vilket ledde till att levern fick väldigt mycket att jobba med och mycket alkohol försvann ut i mitt blod, vidare till mina celler och påverkade signalerna mellan nervcellerna i min hjärna på ett berusande sätt.
Det vill säga, jag söp och blev full!
Idag är jag uttorkad, levern är svullen och kroppen öm.
Men vafan, lite får man offra för livets goda.
 
Jag och Feizty hade förfest size small, bara hon och jag. Ja Danny slöt upp några minuter innan avfärd.
Vi gillar vår lägenhet och varandras sällskap och ogillar att lämna hemmets trygga vrå. Om det inte är för ett besök på KB eller möjligtvis till en plats där vi kan inhandla diverse livsnödvändiga specerier.
Eller, vi är helt enkelt bekväma. Och, vi har vant oss vid att folk kommer hit istället för att vi går till dem.
Men det är mycket möjligt att vi snart kommer till någon form av insikt och slutar vara bekväma och börjar röra på oss.
Anyhoo...
Under vår charmanta förfest fick vi tillfälle att ta fram våra luftinstrument och bara gå loss. Det lät riktigt bra. Och än bättre, det såg sjukt bra ut. Fan vad vi är snygga.
Det kommer bli kungligt när hela bandet är samlat!

Nu vill jag, eller vill vill jag inte, eller jag vill ha men inte gå, jag vill ha en saftig burgare med cola och flottiga pommes.
Varför har inte McD hemleverans?
Är inte det en bra idé? Jag tycker. Och jag kan svära på att alla som delar min bakissubkultur med mig denna söndag håller med mig.
Visst, vissa av dem kanske hellre vill ha BK, men nu gäller det hemleverans från en snabbmatskedja vi är överens om.



Bjuder på lite bilder från gårdagen om det kan vara av något intresse.




Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0