just dance

det pendlar varje timme från att kännas nice, till att allt känns helt åt helvete.
det löser sig. det är inte så farligt.
PANIK!!!!
men det är ändå lugnt.
KAOS!!!

jag vill gärna ha 210 000 nu och bara kicka igång. fan va nice det varit. tror jag.
jag borde fan ändå undersöka möjligheterna. jag hade blivit bra. bäst.

många frågetecken fötillfället. men det ska nog ordnas upp. få klarhet.
det är inga megahinder. men ändå tillräckligt stort för att jag ska få ångest.
jag pallar inte ångest. inte mer. jag vill inte ha den. go away!!

måste styra upp detta nu.

på fredag ska jag göra något annorlunda. något oväntat. vad vet jag inte än.
men det ska bli förändring nu. så det inte stagnerar. livet.

nästa vecka ska jag känna fysisk smärta. vad skönt det ska bli!

garrr!

Kommentarer
Postat av: Sarah

ta en chansning om de nu e detta du vill göra..sen går vi in to business..;)

2009-01-08 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0