no fun, no fun at all

Yeah well.
Vad är väl en bal på slottet?

2009 blir det minst en festival. Siesta!
Och gärna Roskilde också, hoppas det går med semestern. Alla håller tummarna.

Funderingar över reklam.
Imodium Plus. Stoppar diarrén säger dom som vet.
Men jag undrar, vart tar bajsen vägen? Uppenbarligen är det något som vill ut. Vad gör tabletten med bajset?

Christian Walz.
"Du älskade Wonderchild" säger en röst. Nej, det gjorde jag inte alls. Sluta kasta en massa påståenden i huvudet på mig.

Däremot gillar jag Fords reklam för nya Fiesta "This is now". Och musiken, gosch I love the music!





Och nu åter till mitt intensiva projekt av att inget göra.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sarah

de tabletterna gör att man får SJUUUUk magknip istället..har jag hört..tsss..;)

2009-01-21 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0