nytt år och gud vad skönt

det nya året firades hemma i lägenheten, med en febrig propp och en febrig nic, en full marie och en full calle. jag var också febrig.
vi lyckades laga en god(?) middag iallafall. lax, potatisgratäng och en smaskig sallad. bara marie och calle som vet vad det verkligen smakade.
sen spelade vi ett parti TP och killarna vann över tjejerna, surt för oss precis vid mållinjen.
nic somnade innan 12, calle drog på annan fest, marie drack vin och jag och propp väntade tålmodigt på raketerna, vi kramades och sen tyckte även vi det var dags att få lite sömn.
marie drog iväg till sin broscha på fest.
och så begav det sig... 2008.

nu har vi ett nytt underbart år! och tid för förnyelse och förändring. aaah! börja på ett tomt blad liksom! shit vilken befriande känsla!
började med att färga håret.
det är numera väldigt mörkbrunt. känns helt fucking weird!
men antar att jag vänjer mig...

imorgon är det jobb igen. fint! är helt hyper och understimulerad av all vila jag fått den senaste veckan.
ska bli skönt att få använda min kropp och min hjärna igen!

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0