totaly owled

Yes.
för femte gången la jag mig under nålen. och denna gången blev det min vän ugglan. Jättefin!
lite slirig, lite slarvig och mycket enkel men åh så fantastisk och cool! Han är cool min uggla.

"Hey! You! Fuck off!"

För att återgå till det viktigaste ämnet i denna bloggen förtillfället.
Startande utav luftband.
Vi är nu fyra bandmedlemmar:
Josch - lufttrummor
Feizty - luftgitarr
Jane - luftflöjt
Proppen - luftharpa / lufttamburin

Det var en diskussion i måndags om huruvida Sarah skulle vara med och då spela lufttamburin, men hon hade inte tid att satsa helhjärtat på bandet och det verkade som hon inte ville vara med och turnera. Därför tar Proppen två instrument.

Vi behöver fortfarande någon på luftbas dock! Så kom igen nu!! :D

Vi har kommit fram till att alla sjunger som vill. Så ingen sångare krävs. Men är det någon som vill vara med enbart som luftsångare/sångerska går det såklart utmärkt.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sarah

de känns som jag kommer missa nåt stort..kanske ert genombrott???

2009-01-14 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0