inspiration

har jag ingen. ingen alls.
orkar inte skriva i denna bloggen.
det ger mig absolut ingenting. tror jag.
jag tänker ofta att jag måste uppdatera min blogg. två sekunder senare tänker jag, varför fan då?
visst, jag gillar att skriva. men... jag vet inte.
när man inte skriver ofta vet man liksom inte, var börja?

om det inte är sol imorgon ska jag gå till gymet. kolla in det stora tjugofyrasju.
om det är sol imorgon ska jag åka till stranden och jobba på min bränna. gäller att ligga i när man inte har semester.
eller.. jag har ju haft en vecka. och ska ju till sthlm v 32. men känns inte som det räknas.

Lee har gett mig jättebra musik. eller hon har inte gett mig det, men hon har spelat det för mig.
så nu lyssnar jag på det, och det är jättebra.

snart kommer min bästis.
då ska vi kolla på mtv. tror jag. och röka genom fönstret och kolla på mina grannar.

"I wanna be a hippie and I wanna get stoned by..."





Kommentarer
Postat av: Anonym

inget illa menat och jag menar det verkligen. Men din Raki, den är verkligen inte god

2009-07-09 @ 23:42:51
Postat av: Lee

vad är raki? Jag kommer inte ihåg hippie bilden på mig. antar att jag va en hippie.

2009-07-13 @ 23:07:18
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0