monday bloody monday

mitt huvud sprängs snart av allt tänkande.
fast det är mest bra tankar iaf. eller det är bra tankar. fina.
det ska bli så kul att se vad som händer nu. är sjukt nyfiken på framtiden. tror det bara är bra saker som kommer hända nu. känns så faktiskt.
och det är väl på tiden kan man tycka.
jag är lite rädd att bli besviken. men det kan iaf inte bli värre än det varit. hoppas jag.
men det kan det ju inte. nä.
jag är bara stirrig nu och vill att allt ska hända genast! helst igår.
is i magen nu då Josephine...

Morris fick ett frispel igår och vi tänkte hemska tankar.
Men jag ska ta mitt ansvar som hundägare och styra upp honom. Alldeles för lite diciplin på den hunden. Så nu blir det militärtjänst för Morris.
Lydnadsträning minst 2 ggr i veckan.
Han tror han äger hela världen. bäst att plocka ner honom från hans höga hästar innan det är helt försent.
Värsta är ändå att jag känner mig så elak mot honom. som att jag bara lämnat honom. jag känner att han är besviken på mig. att han inte har samma hängivelse till mig längre. han blir glad när jag kommer, men så besviken när jag går.
tur att jag ska flytta hit igen. då blir det seriös träning. lite varje dag.
och nästa gång jag flyttar till eget. då ska han bo med mig. punkt slut.

nu får jag kanske hoppa på cykeln och cykla hem mig och min tvätt. hade varit skönt att sova i sin egen säng inatt.
eller... jo men det hade det. förutom din. din hade jag allra helst sovit i.


ps. i love you




Kommentarer
Postat av: Johanna

PS I Love You, är fanimej den bästa filmen som finns :-)!

Hoppas allt e bra?!

Ta hand om dig!

Kisses sweety



PS I Miss You

2009-07-25 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0