trip

idag var vi på utflykt med Nic's nya bil.
for till biltema, Nic var tvungen att ha tärningar i backspegeln. han är egentligen en raggare från vikingsta.
sen for vi vidare till jägersro och köpte massor med öl.
när hungern satte in for vi till trelleborg och åt varsin lucia special på Istanbul. gott och onyttigt.
och så sjukt mycket lök att jag svettas lök ur porerna.

när vi skulle fara hem hittade jag en reg.skylt med nr 999. en audi.
it was ment to be.
så nu är jag också med i leken platespotting.
jag börjar dock uppe ifrån och går neråt. verkar mer spännande.


så glada!                               å så glad!                  hippien..               nästan halvvägs


sjöormen                     familjebil                            glad sophie



Min första platespotting!


Kommentarer
Postat av: Anonym

huvudvärkens raki...

2009-07-11 @ 12:22:43
Postat av: Anonym

jag fann inte det lika roligt

2009-07-11 @ 15:53:42
Postat av: Anonym

Nej men helt ärligt, den flaskan fick jag, därför som jag drack den. Vad jag där emot skulle slänga av principsak gjorde jag aldrig

2009-07-12 @ 04:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0