äckeldröm

jag vaknade nyss av att jag drömde världens äckligaste dröm.
det var min stackars bil som var 'huvudperson'.
i baksätena stack något som liknade vita trådar ut från tyget. men när man drog i dem så rörde de på sig.
och sen öppnade vi liksom bakom sätena, och där krälade fullt av vita maskar!!!
stora, feta, vita, slajmiga och många.
överallt var de!
min bror kom till min räddning och slet ut en stor fet jävel och gjorde en knut av den.
sen gick vi och skulle lämna den på analys hos en forskningstant på ett akvarie. på vägen dit tittade den stora feta jävla masken på mig med svarta ögon..
undertiden jag och jonas var på akvariet hade lina rensat ut resten av maskarna, gjort knutar av dem och slängt ner i icakassar.
och precis när vi skulle få reda på vad det var för maskar och varför de var i min bil, så vaknade jag.

det var så jävla äckligt så det kliar fortfarande i mig.
vågar knappt gå ut till bilen.

kollade lite drömtydningssidor, och att se maskar kräla betyder tydligen svårigheter och bekymmer...
kan dock inte förstå det riktigt..

nu måste jag äta frukost och sen är det matte som gäller idag.
hela dagen.

14 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Ööööööeee. Fan vad äckligt!

2009-11-06 @ 14:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0