en bebis

inatt drömde jag att sophie fick en bebis till.
en pojke som var ascool.
och agnes kunde prata i drömmen. hon var liksom stor. =)
så nu tycker jag att sophie å nic ska börja jobba på agnes lillebror!

igår träffade jag zven min vän.
vi käkade kebab från lamare som på den gamla goda tiden! fast denna gången var vi i hans egna lägenhet!
zven har blivit stor pojk! :D

hemma i köket på löjtnantsgatan!


denna dagen känns allmänt tråkig.
måste plugga matte hela dagen, och vädret suger som vanligt.
och sen ska jag förmodligen köra och lämna bilen på service, kommer vara hos bildoktorn hela helgen.
tur jag kan låna babes saaaaaab.

men ikväll är det iaf idol och jag tänker köpa massor med lakrits, mums!

later dudes.

13 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Hääääänna

Jag tänker titta på Idol och käka lakrits med dig. bara så du vet! Du har inget val.

2009-11-06 @ 12:18:38
Postat av: Sophie

Åååååånäää. Ingen unge än så länge!! Måste bli av med fetman från min kropp först.

2009-11-06 @ 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0