imorgon..

är det invigning! helt sjukt! kan inte riktigt förstå det.
imorgon kommer vi för första gången ha kunder i vår butik.
dom kommer gå där, och titta, och fråga saker, och beundra, handla och äta.
det kommer skramlas med porslin, glasen kommer bli använda och besticken ska för första gången skrapas mot tallrikarna och stoppas in i munnar.
sjukt.
sjukt.

men det ska bli riktigt jävla roligt och jag ser fram emot det, fast jag är lite nervös.
kanske kommer det inte en enda själ.
då står vi där med våra grytor, pajer, lasagner och sallader...
äääääh. det kommer vara kö ut på gatan... :D

nu ska jag gå och lägga mig.
jobbat 10 timmar idag.
och 2 av dom på ett fullsatt IKEA... inte så stimulerande.
jag sprang över ett barn.
och en kärring körde in sitt ben mellan mina ben.... öe!

snart kommer mitt hjärta hem!
älskar min älskling. han e bäst i hela världen.
<3

alla folk där ute, kom in på isbergs gata 5, västra hamnen malmö stad, imorgon den 16 november kl 10.00

DO IT!


4 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0