inre stress idag..

har galet mycket att göra idag känns det som.
har redan gjort task no 1.
var nere i mitt källarförråd och rotade fram vinterjackor. ska tvätta dom och ge bort till behövande.
det kändes jobbigt att dom låg där till ingen nytta.
vidare idag ska jag:
*plugga matte
*tvätta
*gå ut med morris
*träffa sarah
*träna
*komma på något till middag
*köra till pappas jobb och sätta vinterdäck på bilen

fattar inte hur jag ska hinna.

och dessutom gav mamma mig fetångest innan imorse när hon började prata om ifall vi ska vaccinera oss mot svininfluensan eller inte.
jag har tagit stort avstånd till det, till influensan överhuvudtaget. inte läst ngt om det och allmänt hållt mig utanför det där.
tycker bara det känns som "hittepo".
men när mamma som varit som jag börjar vända och dessutom sa att 19 000 insjuknat i Ukraina... ja då känns det som man kanske borde ändå..
blir knäpp av sånt här..

nu måste jag sätta ista med mina betyr!

15 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0