invigd

nu är vi invigda och presenterade för hela malmö.
alla ska handla av oss i vår makalöst fina butik!

min hönsmamma från lund (annacarin) kom på invigningen. och kycklingen (jag) fick stolt visa att hon klarade sig på egna ben!
sen kom även min trogna kollega Jenny på en snabbvisit. det var mycket trevligt!
mamma och pappa kom och käka lunch och handlade!
ah det har varit en mycket hektiskt men kul dag.
12 timmars arbetspass.
det känns i benen nu.



duschen väntar och sen sova tror jag bestämt.
om jag inte ska se paradise hotel...
"du vet att du vill titta"... ja.. jag vill... låt mig titta... LÅT MIG!!

2 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Jag såg bilder på intranätet. Det är verkligen så fiint i er butik! Jag måste erkänna, jag är så jävla avundsjuk!!:) Du är så jävla saknad på jobbet.. jätttemycket!! miss you.

2009-11-21 @ 14:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0