teasday

ja det heter så. sluta böla!
SKJ... hahahahaaaa!!! aaaaaah vad kul jag har i min hjärna nu! :D

idag har vi haft 180 lunchgäster. det var fettball!
jag svängde ihop pastagratänger som aldrig förr! tjooho vad det gick.
kvart över 1 var det tomt i butiken.
jahapp..
ska det vara så? va? ska det vara så?
I love it!
vi är en lunchrestaurang. fint äre!
varför berättar jag det ens? är det någon mer än jag och mina kolleger som bryr sig? näääj förmodligen inte.
i love my job.

imorgon kommer mitt hjärtegryn hem.
det ska bli fantastiskt.

jag läste min systers blogg precis och där står något helt sjukt. läs själv, klicka här.
eller här -> klicka <-
jaha... så nu ska alla dö... fetångest.

men det skiter jag i just nu. för Hans kommer hem imorgon. och jag älskar honom.


he'rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0