vegas baby...

idag åkte min babe till las vegas... det vet ju alla vad ett gäng grabbar gör i vegas... mhmmm!
går på stripklubb, super ner sig totalt, vaknar upp på hotellrum utan minne från gårdagen, spelar bort alla pengar, gifter sig med någon gold digger till brud med stort ass... osv...
men jag är inte orolig...

idag har vi varit iväg med jobb på massa studiebesök.
först kollade vi in vår nya butik i västra hamnen, kommer bli såå jävla snygg!
sen var vi på ostskola på möllans ost.
fick smaka på massor av olika ostar och fick även tips på passande viner.
sen åkte vi vidare till Charlie's House. där gör dom massor av olika sorters skorpor, helt fantastiskt gott.
fick med mig en julblandning och en dinkelskorpa med saffran och russin, mums!
sen käka vi lunch på ett litet café i tomelilla.
och sista stoppet var olof viktors.
jättemysigt ställe där dom gör allt från stenugnsbakat bröd till marmelader och glass.
fick med mig en härlig goodiebag med knäckebröd, kakor, senap & marmelad!

nu ska jag lägga mig i soffan och bara slötitta på tv.
riktigt trött.

hejrå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0