2,0 GTI

måste bara dela med mig av min glädje (?).
ringde nyss på en annons...
ja... peugeot 206...
den var inte såld!
senaste 5 jag kunnat tänka mig åka och provköra har varit sålda eller att någon redan *tjingat* den.
men så... en svart 2,0 GTI... inte såld...
så ikväll efter jobb blir det provkörning.
alla som känner mig vet att jag alltid ratat 206orna... men nu kommer jag kanske själv bli ägare av en...
så kan det gå...
jag får bita mig i tungan i fortsättningen.
det handlar ju faktiskt om att få en så ny bil som möjligt, som gått få mil och är rolig att köra till ett inte allt för högt pris.
tada! peugeot 206 står redo för tjänstgöring.

nu ska jag ut och motionera innan jobb... för ikväll hinns det inte!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0