finally!

Så idag vaknade jag kvart i 8 ungefär.
drog mig lite.
babe gick upp och satte på kaffe.
halv 9 ringde jag till de som sålde bilen, fick adress.
ungefär kvart i 9 kom pappa och storebror och hämta mig.
genom malmö,  ut till klagshamn.
storebror och jag körde en runda och sen var det klart.
typ.
skrev papper, förde över pengar osv.
sen satte jag mig i min aldeles egna bil som jag köpt för mina egna pengar! :)

så skönt!
nu är blockethysterin över.
nu slipper jag sitta och stirra mig blind på annonser varje kväll efter jobb.

snart ska jag köra lillasyster till jobb.
sen ska jag tvätta lite och ikväll ska jag köra in till babe igen.

myspyssöndag på er!
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0