freitag und die sonne sheint ...

så.. provkörde igår.
men det var ju svart som i ett n-arsle. så vi ska dit igen lördagförmiddag, om jag inte jobbar.
har även en provkörning på söndag som jag tror starkt på!
och nu innan jobb ska jag och babe glida iväg till en bilfirma och provköra en pegga bara för att ha ngt att jämföra med.
typ växellåda, motor osv...
kan vara bra med lite referensramar!
å gud vad jag är smart!

vart på banken imorse också.
så nu finns det pengar på kontot vill jag lova!
laughing all the way to the bank! :D
bankkvinnan lurade mig att spara 2000:- i månaden till ett framtida lägenhetsköp också... ojojoj vad dom kan dom där.
jaja.. men det är väl bra egentligen.
jag ÄR ekonomisk!

är det nu man är vuxen?
ordnade tom med PPM-sparande... alltså penison! shit!
2015 är jag 30 år.
det är helt sjukt...

nä det är bäst jag går ut och gör ngt crazy nu innan jag blir helt kärring!

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0