gone for long

Hej hej hallå bloggen!
har varit i malmö igen i flera dagar.. blir inte så mycket uppdatering när jag e där... av någon konstig anledning.. hmmm.
men nu är jag hemma i lund igen några dagar.
hade tänkt att jag skulle fota alla mina nya kläder och lägga upp på bloggen.
men jag orkar inte.
så ni får inte se dom. HA-HA!!!

I tisdags var jag med mina nya kolleger ute på Österlen.
gick genom hela produktionen och packen, styckningen och slakteriet.
sen fick vi se nya färdigmatsfabriken i simrishamn.
på kvällen bowlade vi. göteborgare mot skåningar.
gissa vem som vann?
Hell yay!!! skååååneee!!! 
sen fick vi amerikansk bbq-buffé och såklart fri bar.
men jag drack bara en cider...
well, nu känns det lite mer på riktigt att vi snart öppnar även om jag inte ens sett nya lokalen.
ska bli riktigt kul iaf!
på onsdag nästa vecka blir det serveramässan i Halmstad.
mycket event och festligheter framför oss.

:D

tjillenix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0