hjärnskrot

min hjärna är skrot. typ.
är så trött på att tänka på bilar nu.
ja, jag är onormal! fokuserar bara på bilar nu.
vill få skiten överstökad så jag kan fokusera på något annat.
typ träna.
eller... ja... äta.. eller något annat roligare.

måste. sluta.

så nu har jag slutat....


hmmm... svart eller silver...
1,6 eller 2,0....
audi eller opel...
peugot eller inte...

jo men nu känns det bra...
nu har jag slutat...

kanske en golf då..
men en polo är ju lagom stor.. eller liten menar jag...
nä.. tråkigt..

så bra det går att sluta!

eller helt enkelt en volvo.
eller saab... då blir brorsan nöjd...


se där ja...

JAG KAN INTE SLUTA!!!!!!



AAAAARGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!


btw...
bilen jag provkörde på käglinge bilcenter var ungefär lika hel och fungerande som denna:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0