hygienkurs

ikväll ska jag på hygienkurs för jag är så smutsig...

:)

nä okej då..
med jobbet. såklart!

egentligen vill jag bara åka hem till baby och lägga mig i soffan och kolla på film.
men se det går inte.
plikten kallar...

idag hälsade Malle på oss på jobb.
hon hade nya tuttar och var nöjd med det! ;) också var hon brun och fin eftersom hon varit i spanien i 2 veckor.
somliga har det bra.

denna veckan är min absolut sista vecka i Lund.
nästa vecka blir det österlen-tripp och sen ska vi göra det fint i vår nya butik och vecka 47 öppnar vi.
puh.

nu ska jag bege mig mot sveriges tredje största stad.

puss!

ps. igår hade jag det supermysigt med min fru! ds.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja de var verkligen hur mysigt som helst..=) får göras om snart..Puss

2009-10-28 @ 23:34:09
Postat av: Marie

På tal om ingenting, kolla va fina!



http://www.notcot.com/images/2009/10/owls.jpg

2009-10-29 @ 11:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0