iso...

...dieten
inte så mycket en diet som ett bra sätt att äta.
så nu ska jag lägga mig i min säng (läs; på min madrass på golvet) och läsa en bok om denna fantastiska diet.
mamma har redan börjat och gått ner 1,7 kg på en vecka.
utan att vara hungrig.
det är ett bra argument till varför man borde börja.
hur många dieter tillåter en att vara mätt? ehm... ingen jag provat...
så nu är det studietid och imorgon är första dagen i mitt iso-liv.
fast jag måste bara säga, att jag kommer äta mitt lakrits och min choklad iaf! för vad är livet utan dessa två fantastiska ting?

läs mer om isodieten här.

Imorgon ska jag till min storasyster efter jobb, och där kommer jag träffa två av mina fantastiska, underbara och älskvärda vänner, Sarah och Marie!
ser fram emot detta väldigt mycket!

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Sophie

Inte prova Kissies diet då? Verkar genomtänkt o bra.



Glöm inte att du kanske träffar Peter oxå! En annan av dina älskade vänner! :)

2009-10-20 @ 09:39:02
Postat av: Sarah

hoppas vi ses mer imorrn hjärtat

2009-10-20 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0